Založ si blog

Neviem

Neviem zastaviť svoje myšlienky. Stále mi hlavou niečo víri a mám kopec myšlienok a nápadov. Viem, že je toho veľa, v čom by som sa mohla zlepšiť. Momentálne sa snažím v dvoch oblastiach. Prvou je viac telesnej aktivity a druhou je sústrediť sa viac na seba a moje okolie. Okolím myslím miesto, kde bývam. Jednoducho moja domácnosť. Veľmi by ma zaujímalo, ako sa snažia udržiavať v psychickej aj fyzickej kondícii ostatní ľudia. Myslím si, že všetko čo robíme, by malo byť vedomé. Ak viem, že niečo je nevhodné, tak to nerobím. Vedome sa snažím robiť len dobré veci a správať sa k ´ľuďom pekne a s úctou. Všetko je to o prekonávaní samého seba. Aj keď sa mi niečo nechce urobiť, tak to spravím, pretože ma potom hreje dobrý pocit.

Celý vesmír je vo mne. Ja som pozitívna a moje myslenie je pozitívne. Vidím veľa nespravodlivosti, okolie je nevľúdne a niekedy až agresívne.

Ako to riešia iní ľudia, aby ich to všetko nezomlelo? Pomáha modlidba, meditácia? Alebo sa s niekým porozprávať? Čo robia tí ľudia, ktorí sa nemajú s kým porozprávať?

Sneží

19.01.2021

Vypla som rádio a sadla som si k notebooku. Keď zodvihnem zrak, pozerám priamo cez okno do dvora. Krásne sneží. Husté snehové vločky padajú k zemi, ako keby boli naprogramované. Sú pokojné a krásne. Cítim sa zvláštne. Ľudská duša, ktorá, tiež potrebuje nájsť svoj „program“, podľa ktorého pôjde. Čudná doba, čudné pocity. Dýcham kĺudne až do chvíle, [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3751x
Priemerná čítanosť článkov: 1876x

Autor blogu

Kategórie