Založ si blog

Neviem

Neviem zastaviť svoje myšlienky. Stále mi hlavou niečo víri a mám kopec myšlienok a nápadov. Viem, že je toho veľa, v čom by som sa mohla zlepšiť. Momentálne sa snažím v dvoch oblastiach. Prvou je viac telesnej aktivity a druhou je sústrediť sa viac na seba a moje okolie. Okolím myslím miesto, kde bývam. Jednoducho moja domácnosť. Veľmi by ma zaujímalo, ako sa snažia udržiavať v psychickej aj fyzickej kondícii ostatní ľudia. Myslím si, že všetko čo robíme, by malo byť vedomé. Ak viem, že niečo je nevhodné, tak to nerobím. Vedome sa snažím robiť len dobré veci a správať sa k ´ľuďom pekne a s úctou. Všetko je to o prekonávaní samého seba. Aj keď sa mi niečo nechce urobiť, tak to spravím, pretože ma potom hreje dobrý pocit.

Celý vesmír je vo mne. Ja som pozitívna a moje myslenie je pozitívne. Vidím veľa nespravodlivosti, okolie je nevľúdne a niekedy až agresívne.

Ako to riešia iní ľudia, aby ich to všetko nezomlelo? Pomáha modlidba, meditácia? Alebo sa s niekým porozprávať? Čo robia tí ľudia, ktorí sa nemajú s kým porozprávať?

Sneží

19.01.2021

Vypla som rádio a sadla som si k notebooku. Keď zodvihnem zrak, pozerám priamo cez okno do dvora. Krásne sneží. Husté snehové vločky padajú k zemi, ako keby boli naprogramované. Sú pokojné a krásne. Cítim sa zvláštne. Ľudská duša, ktorá, tiež potrebuje nájsť svoj „program“, podľa ktorého pôjde. Čudná doba, čudné pocity. Dýcham kĺudne až do chvíle, [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3944x
Priemerná čítanosť článkov: 1972x

Autor blogu

Kategórie